Veckans träning v 3

Dags för ännu en summering av veckans träning. lite sent men men
 
Måndag: Motionscykel 30 min 18,1km och styrketräning mage och ben.
 
Tisdag: motionscykel 25min 11,6km och styrketräning axlar.
 
Onsdag: Motionscykel 15min 7,2km och styrketräning mage, biceps och triceps. 
 
Torsdag: Motionscykel 30 min 14,6km och syrketräning mage och rygg
 
Fredag: Motionscykel 30min 17,9km och styrketräning mage, biceps och axlar.
 
Lördag: Vila
 
Söndag: Motionscykel 30min 12,5km och styrketräning mage och ben.
 
En bra vecka vad gäller träningen kaske skulle ha 1 vilodag till då man på fredagen inte riktigt orkade köra fullt ut.. 
Men jag är riktigt nöjd :)
 
 

En bild på hur jag brukar se ut på gymmet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0