Dagen

Japp det vart en tur till ikea i dag med syster som hittade det hon skulle ha jag köpte ingenting men kollade och drömde mig bort på barnmöbler :) 

Efter ikea så åkte vi hem till syster och åt lunch pannkakor med glass, banan, kiwi och jordgubbar inte helt fel kan jag lova.. Kevin pt mellis iform av bebis yoghurt och små banan bitar förta gången som han verkar uppskatta banan :) 




Sedan så hjälpte vi henne att rensa garderoben en stund inna Kevin blev alldeles för trött så då åkte vi hem.. Väl hemma så sov Kevin ca 30 min på golvet så jag plockade lite i köket och så :) sedan så lagade jag middag och så lekte vi en stund tills det var dags att åka till gymmet.

I dag blev det 30min cykling och så 45 min styrketräning rygg och bröst körde vi. I dag följde R med till gymmet hon ska komma igång igen efter nästan 1 månads uppehåll pga av bland annat flytt! :) 

Han även rensa ur och städa ur kylskåpet i förmiddag så nu känns det mycket bättre i morgon ska jag försöka ge mig på ugnen och kanske skåpet under diskbänken :) 




Innan jag städade ur så var det ett kaos av saker över allt och fick knappt in något men nu är det strukturerat! 
Har ju två grönsaks lådor en liten och så den stora som även har ev avdelare så det får två fack så i ena facket har jag grönsaker som Sallad, tomat och paprika tillexempel. Och i andra facket lök, kål och rotfruker.. 
I den lilla så förvara jag sedan alla frukost tillbehör som smör, ost och övriga pålägg :) 

Nej nu ska jag gå och lägga mig.. Sonen har redan vaknat till 1 gång så förbereder mig på en jobbig natt.

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0