Åå mina ben!

Är så sjukt mör i ben rumpa höfter och rygg!! 
Började dagen med 60 min spinning sedan hemma så har jag fått in all ved i vedbon! Tog sin lilla tid! 
Kommer få ångra detta i morgon känner jag när jag redan nu  känner av det!! 
Jaja det har effekt i alla fall! 

Har även tagit alla mina mått i dag så jag har start mått, ska ta nya varje måndag har jag tänkt tillsammans med vikten! Har även tagit bilder på hur jag ser ut just nu! Vet dock inte om jag kommer lägga upp dem här eller om jag bara behåller dem för mig själv för det är ingen vacker syn!

Men måtten och vikten kan jag lägga upp i alla fall så får ni följa under resans gång för att få en kropp som jag är nöjd med! 

Ska försöka lägga in mått och så i morgon! Nu är jag så trött att jag knappt vet vad jag själv heter så ska ansluta mig till mina killar och krama kudden :)

Godnatt
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0