På gymmet

Jag och min syster bestämde oss för att prova att ta med Kevin till gymmet. så strax efter lunch så packade jag in mig själv, Kevin och babysittern i bilen och åkte till gymmet där vi mötte upp syster. 

Och det gick hur bra som helst! Han satt i sin babysitter och hejade på oss när vi tränade.. Pratade skrattade och tittade på alla spännande saker :) 


Så här set det ut när man är på gymmet svårt att ta bild när ungen inte är still en sekund! 

Efter träningen så åkte vi och handlade och påvägen hem så somnade Kevin och jag hade inte hjärta att väcka honom när vi kom hem så har suttit och hållit på med telefonen inte helt fel det heller:) 


Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0