Okej dag

Det vart en helt okej dag trots att vi sov dåligt i natt, men kevin har varit grinigare än vanligt men det är inte så konstigt!
 
I allafall så har vi varit hemma hela dagen förutom en snabb tur till soppstationen för att slänga lite glasburkar och sånt.. Annars så har jag tvättat 3dje omgången tvätt ligger i maskinen nu och två ligger och väntar på att jag ska vika dem men får se om jag orkar göra det i kväll eller om jag gör det i morgon. utöver tvätten så har jag bädat rent i sängarna, diskat plockat skurat lilla toan och dammsugit. Så har fått lite gjort i alla fall :)
 
Resten av kvällen ska spenderas framför tven tror jag.. Sambon är iväg och hämtar ved så jag har tven för mig själv :) Så blir väl ett eller ett par avsnitt av Bones. 
 
Nej nu ska jag mysa ner mig i soffan ha det bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0