Odugliga sambo

Inte trodde jag att man skulle bli tvungen att lämna tydlig interjektioner till pappan om hur man ska ta hand om Kevin men jag hade tydligen fel! 

Kevin får inte sova efter helst 5 på eftermiddagen för då kan han ibte somna fören kl 21 på kvällen.. Idag så fick sambon ta och villa med Kevin kl 5.. Trodde han förstod att han Max skulle sova 30min. Men nu när jag kommer hem så sover Kevin fortfarande så sambon har alltså låtit Kevin somna för natten kl 5!! Så med andra ord har han inte fått någon renblöja välling eller borstat tänderna så om han sover hela natten så kommer han antagligen vakna kl 4 annars så vaknar han väl 00 för att han är hungrig och kommer antagligen vara ganska pigg. 

Så ska man låta honom sova eller väcka honom och ge välling och så och låta honom vara vaken tills han blir trött och sen ställa kl på vanlig vaken tid för att inte rubba rutinerna. Eller ska man låta honom sova och själv gå och
Lägga sig och hoppas på några timmar sömn? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0