Mysig dag

Sitter och njuter i soffan efter en riktigt härlig dag! 

Började dagen med att Kevin väkte mig kl 07,00 :) vi åt frukost i lugn och ro innan vi gick ut Kevin satt i sin gunga och lekte med lite leksaker och var jätte nöjd medans jag slipade lite golv.. Sedan så vart han trött så han fick sova i vagnen medans jag fortsatte med golvet. Strax innan elva gick vi in så fick Kevin leka lite innan lunchen, efter lunch så gjorde vi oss iordning för en utflykt till torekällberget tillsammans med svägerskan, hennes barn och svärföräldrarna.. Jätte mysigt att titta på alla djur och fika i solen :) 

Vid tre åkte vi hem igen och så slipade jag lite mer golv medans sonen och sambon tog en lite eftermiddags lur.

Sedan kom svärföräldrarna på middag och senare kom även sambon bror och flickvän, tyvärr så var jag tvungen att åka och hämta lite nyckla och så en tur till gymmet cykling 30min 18km och sedan ben på det.. 

Skönt att bara få slappa i soffan en stund nu efter en väldigt trevlig men intensiv dag. 

I morgon ska Kevin vara hos mormor och jag ska jobba lite, har en flyttstädning att göra :) får se om jag även hinner med en tur till gymmet oxå.. 

Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0