Dagen

Skrev ett inlägg igår men så laddade batteriet på telefonen ur så det försvann väligt frustrerande...

Idag är planen att åka till ikea med min syster och så tänkte jag träna i eftermiddag/ kväll.. 

Igår så var vi på öppnaförskolan på eftermiddagen och gjorde han och fot avtryck på Kevin.. Innan dess så mös vi hemma Kevin sov i famnen på mig medans jag kollade på film och så snabbstädade jag köket lite torkade av diskbänk, spis micro och skåpluckorna.. 

Funderar på om jag ska ta och plocka ur kylen och torka ur där det i dag, var ett par veckor sedan jag gjorde det så det kan behövas.. Och så ska jag köra ett varv med dammsugarn vilket jag inte har gjort på ett par dagar brukar annars försöka göra det 1 gång om dagen när man har en bebis som tar sig fram! 

Så det är väl vad jag ska göra i dag innan vi åker till ikea.. Men just nu så ska jag ta och leka lite med min son :) 

Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0