Välling

Igår provade vi välling för första gången den är ju egentligen från sex månader men kollade innehållet och sen innehåller samma sak som gröten som Kevin äter enda skillnade är att gröten innehåller rismjöl det gör inte vällingen. Kevin hade ätit precis innan läggdags igår så han åt bara 90ml och då hade jag blandat 50/50 ersättning och välling så det var ju ibte någon större skillnad på det men blir kanske det om han äter en hel flaska välling.  Han vaknade i alla fall 23,30 och åt och sedan 04,15 sedan vaknade han vid sex och flyttade över till våran säng och sov till 08,45 så känner mig ändå riktigt utvilad :) jag gick ju och la mig lagom till första matningen.. 
Här har vi ätit frukost och ska snart åka iväg till svägerskan en stund och fika.. 
Sedan så har vi inte så mycket planerat. Får ta dagen som den kommer helt enkelt. 

Hoppas ni har en bra dag framför er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0