Nattning

Sitter här i mörkret sambon har stängt av elen en stund för att fixa en grej.. 
Jag har precis nattat Kevin han var inte alls trött tycket han själv i alla fall hehe men han har inte varit skrikig ett tag låg vi och pratade med varandra sen så började han gnida sig i ögonen så då var det dags att sova något som Kevin tyckte var väligt onödigt roligare att ligga och dra ut nappen och försöka stoppa in den i munnen igen! Går ju sisådär med det, hamnar oftast på sniskan :) men övningen ger färdighet! 

Annars så var vi iväg och fikade i Södertälje med kusinen och hans mamma sedan så åkte vi hem och åt på
Menyn för kevin stod det avokado och katrinplommon sedan så åt han 150ml ersättning somnade och sov 30min sedan så var han vaken i ca 30min och under tiden så åt han ytligare 100ml sen så sov han middag i 1 timme och 40 min..

Resten av kvällen har spenderats med lek, bad och mys i soffan :) 

Han drack välling nu vid lägg dags gjorde på 200ml vatten och 5 och 1/2 msk pulver vet inte hur mycket det blev totalt med han lämnade 90 ml. Så nu får vi se om han sover längre på det än ersättningen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0