Mysig dag

Idag har jag och kevin varit iväg och myst med Carro och hennes bebis dante bara 5,5 veckor gammal och 4kg! En riktigt liten plut som precis börjat le igår närmare bestämt :) Fick ett super gulligt strålande leende när jag satt med honom i famnen och gjorde små hoande ljud så mysigt.. 
Kevin verkade tycka att dante var ganska rolig att titta på i alla fall, dom kommer blir super bra kompisar det är ju bara 3 månader imellan dem. Ser framemot fikor och långpromenader med vagnarna under mammaledigeten! 
 
Kevin har varit en lite solstråle idag vilket han iof brukar vara. Fick honom att somna i bilen när vå åkte hit för att umgås en stund alla fyra då var kl 14,40 och sen sov han ända till 17,30 i babyskyddet så han har inte varit så där över trött som han annars lätt blir framåt kvällen. Kvällen spenderades med en del lek och sen bad innan kevin skulle sova vid halv åtta kvart i åtta någon gång fick en flaska och somnade sedan bums. 
 
Så då slog jag och sambon på en film och åt godis ja eller sambon såg väl 10 min innan han somnade. Nu har han gått upp i sovrummet och jag ska väl snart göra mina killar sällskap. 
 
Har varit en väldigt mysig dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0