Jumperoo

Igår eftermiddag var jag iväg och köpte en hoppgunga till Kevin som jag hittat på blocket. Har spanat på en just sådan här ett tag  men den konstar runt 2000kr ny vilket jag tyckte var lite mycket. Men så hittade jag den på blocket för 600 perfekt..  

Provade den lite snabbt igår ich den verkar rolig dock så står han mest i den och kollar På leksakerna men hoppandes kommer väl sen :) varje gång han hoppar eller rör sig på ett liknade sätt så låter och blinkar den! Man kan även ställa in den så den spelar musik och låter hela tiden :) 

Sitsen är vridbar i 360grader så bebisen kan vända sig och leka med alla leksaker runt om! Men det kommer dröja innan Kevin får till det :) 




Snabb test igår kväll dock då var den inte k lägsta läget här men har fixat det nu så Kevin ska få prova den sen när han vaknar.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0