Dålig sömn och träningsvärk

Passar på och skriver här medans lillen tar dagens första lur han vaknar säckert när som helst han har sovit i ca 35 min nu.. 

Vi har haft två roligt pissiga nätter Kevin har sovit oroligt och vaknat flera gånger och i natt vid halv tre vaknade han och var ledsen ville inte alls sova mer utan tyckte att det var morgon men tillsist så somnade han om och vi sov till halv åtta så blev några timmars sömn i alla fall..
Vaknade upp med en fin träningsvärk efter gårdagens pass känns i axlar mage höfter och rumpa! Börjar känna lite i framsida lår oxå.. 
Var på 45 min spinning och sedan 30 cx.. Inte helt illa!
Idag blir det ingen träning men på torsdag ska jag på body pump och så spinning och cx på söndag igen, ska få in något pass innan detta oxå så det blir tre pass denna veckan.. 

Nej nu ska jag fixa lite här hemma.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0