Kevins mat

Idag gav mig även på att göra majspure.Vilket jävla jobb!! Körde med vitlökspress innan jag mixade med lite olja och vatten, Ska göra ett försök med att bara mixa majsen och blir inte det bra så kommer jag köpa just majspure! Ett jävla jobb bara för lite pure och då menar jag lite för det blev verkligen inte mycket kvar efter att jag pressat genom vitlökspressen för att få bort allt skal! 
Jaja fick i alla tillräkligt till en början för att kevin ska få prova på det lite.
 
Vi har nu gått över till att prova varje smak i 4dagar i stället för 7 om han skulle få ont i magen eller reagera då något annat sätt så märks ju det ganska direkt så nu kör vi så här i stället:
Dag 1: 1tsk
Dag 2: 2tsk
Dag 3: 4tsk
Dag 4: 6tsk
 
1 iskub rymmer 2 tsk om man kör med ett riktigt tskmått, så han få en halv iskub första dagen och sista dagen får han 3st iskuber.. 
 
Så hillist har han provat på:
Katrinplommon
Potatis
Palstenacka
Avokado
Päron
 
Näst på tur står då majs och så sötpotatis. 
 
Han brukar få ca 3 st istärningar med grönsaker och 2 istärningar med frukt till lunch varje dag och så lite ersättning på det. Kevin är ingen stor ätare just nu han kan iprincip gå hela förmiddagen utan att äta!
I natt åt han kl 3 sedan så åt han inget fören närmare 11 på förmiddagen och då åt han inte ens en hel portion!  Sen på kvällen smäller han i sig 1 port gröt och 150-200ml ersättning.. 
 
Tycker i alla fall att han äter väligt dåligt för närvarande! Hoppas det vänder snart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0