Helgen

Helgen rusade förbi.. Vi har egentligen inte gjort så myxker i fredags så hyrde vi film vilket vi inte ha gjort sedan innan bebis. Och så tacos till middag..  

Lördagen spenderade vi hemma sambon plogade och jag lekte med kevin sen så kom mina föräldrar förbi en stund och fikade. 

När Kevin sen sov sin kvällslur så åkte sambon och hämtade pizza :) 

Igår så var vi iväg och hälsade på min mormor och sedan hem till Stefan och Sandra för födelsedags firande. Där träffade vi en bebis som är 5 dagar äldre  än Kevin :) kul att prata lite med någon som har barn i samma ålder!  
Sedan så åkte vi hem när Kevin vart jätte trött då var kl ändå halv sju köpte med oss pasta med gorgonzola och oxfile till middag. Väl hemma så var Kevin pigg så han låg på sin lekfilt medans vi åt, vi la väl honom omkring 8. Så kollade vi på film innan sängen kallade :)

Idag så ska vi inte göra något speciellt bara vara hemma och jag ska tvätta, har hur mycket tvätt som helst och kevins garderob är typ tom! 


Denna sötnosen ligger brevid mig här på soffan :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0