Helgen i snabbhet

Så har ännu en vecka lidit mot sitt slut. Dagarna paserar i rasande takt känns ibland som om jag inte alls hänger med! 
 
Helgen har i alla fall varit lugn i fre var sambons bror och flickvän över och vi käkade middag och kollade på film självklart lekte dem endel med kevin oxå! 
Lördagen började vi med att mysa på hemma plan och sambon spacklade spikhål i taket innan vi åkte till mina föräldrar och åt middag! åkte hem därifrån lagom tills det var läggdags för kevin så hem och ge gröt och sedan raka vägen i säng! 
Idag har vi mest varit hemma ett par kära vänner var över och hälsade på en snabbis. sedan så var jag iväg och handlade passade även på att åka förbi en återviningsstation med lite soppor sen så köpte jag med mig färdig mat hem! väl hemma igen så åt vi sedan så var det bad dags fär kevin innan gröt och så kom mina föräldrar förbi en stund och kevin somnade i mormors famn efter att ha smält i sig 200ml ersättning! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0