Påsken

Då var påsk helgen slut riktigt skönt med 4 dagar ledig tillsammans och fint väder har det ju varit till större del.. 
Tänkt ta lite kortfattat vad jag gjord dessa dagar.

Fredag: vaknade till en mulen och regning dag.. Åkte och tränade med syster. Sedan hem städa lite och ta hand om sonen medans sambon målade tak. 
Efter detta var det middag hos mina gudföräldrar.. Riktigt trevligt!  Åkte hem lagom till Kevin skulle sova och så mör vi i soffan. 

Lördag.. Packade och åkte hemmifrån vid nio, åka och hälsa på svärföräldrarna i västervik.. Stannade på vägen och åt lunch. När vi kom fram så fikade vi satt ute i solen riktigt varmt och skönt sedan middag och avslutade med en promenad inna sonen somnade och vi kollade på gladiatorerna.

Söndag. Förmiddagen spenderade vi hemma hos svärföräldrarna och eftermiddag så åkte vi in till själva västervik besöktes en lager butik men kläder käkade sen lunch på subway och gick ner till hamnen. 
Sedan åka och handla kvällsmat.. Hem igen och fika ute på altanen inna vi lagade middag och åt. Vid 19.30 åkte vi därifrån.. 

Idag så var jag iväg och tränade på förmiddagen sen så skulle sambon paddla kanot medans jag och svägerskan promenerar han även hälsa på mina föräldrar en snabbis innan det blev grillat hos svägerskan med familj.. Satt ute och åt hur skönt som helst sedan titta lite på tv och ge ungarna kvällstrött.. Sedan åkte vi hem la Kevin och kollade på tv..

Härlig helg helt enkelt! 
Tog lite bilder men har inte lagt in dem på datorn ännu...

Nej nu ska jag krypa ner i sängen 
Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0