vecka 40+0 BF + 1

Precis som jag väntat mig så kom det ingen bebis igår.. Har ju räknat med att gå över så är inte speciellt förvånad. Har perioder då jag är sjukt less på att vara gravid och bara vill att det ska starta och andra gånger så känns det helt okej och bebis får gärna stanna där inne i några dagar till.. Just nu är jag nog mest trött på att vara halv förkyld näsan rinner fortfarande och så har jag åkt på hörselgångs inflamation som oxå irriterar men har fått en tid på närakuten tio i två så få kan man få örondroppar utskrivna så släpper det på ett par dagar.. 
 
kroppen verkar verkligen ladda ur allt just nu snart åker jag väl på magsjuka oxå så har man det gjort oxå hehe.. Nej ur det slipper jag helst! 
Räcker med förkylningen och öroninflamationen..
 
Så vad ska man hitta på i dag då förutom besök hos läkaren.. Sambon är i väg på något jippo med jobber så är ensam hemma.. Ska kanske fortsätta med städsningen som jag på började igår.. Han tvätta fönster och damma i vardagsrummet och så gjorde jag rent ugnen, så skulle egentligen fortsätta med köket och städa klart där.. Köra någon tvättmaskin oxå.. låter inte som en helt dålig idé.. 
 
Hoppas ni har en bra lördag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0