Tiden går så snabbt

I dag är det redan den 23 sep i dag! vilket betyder att min lilla kille blir 13 dagar i dag i morgon fyller han två veckor! tiden går så sjuk fort! Han växer så det knakar tycker redan man kan se att han har blivit större!!  I morgon kommer bvc sköterska på hembesök så då får vi se hur mycket han har gått upp.. Gissar på att han kanske väger ca 200g mer än födelsevikten.. Han hade ju kommit upp i sin födelsevikt när vi var på sjukhuset natten mellan torsdag och fredag.. Då vägde han exakt lika mycket som han gjorde när han föddes :) 
 
Ska även iväg till en gyn i morgon bitti då jag fortfarande blöder väldigt mycket och igår kväll kom det en stor klump ca 2 cm i diameter som inte bestod av levrat blod så ska åka och kolla upp det.. Tycker avlaget borde ha blivit brunt nu och inte rött fortfarande desutom kommer det mängder ibland igår blödde jag igenom mina jeans!! 
 
Så kl 08,10 ska jag vara hos gyn och kl 12 kommer bvc sköterska hit.. Allt på samma dag.. 
 
Idag så funderar jag på om jag ska ge mig ut på en kortare promenad kanske.. Sambon håller på med renoveringen, vet inte hur länge han tänkte hålla på.. 
Jag har i alla fall tagit och diskat lite samt plockat undan och fryst in bröstmjölk börjar bli en hel del nu i frysen men det är ju bara bra det håller i ca 3 månader i fyrsen så det kommer kunna användas bara att ta fram en is kub och blanda i ersättningen.. 
 
Ne nu ska jag stänga av diskmaskinen och så ska jag blädra lite i en tidning innan Kevin vill ha mat igen ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0