söndag 8 sep

Söndag igen då och ännu en helg har passerat. veckorna går verkligen fort..
Här byggs det för fullt sambon har hållit på sedan i morse, Idag håller han på och gör döröppningen smalare och så sätts det skivor på väggen.. Går frammåt hela tiden nu.. Verkligen roligt att se istället för under arbetet med el och vatten som inte syns då känns det verkligen som om inget händer! Nu ser man ju skillnad för varje dag som går! Ska sätta mig och skriva ett inlägg eller snarare flera om bygget nu när man har dator så man kan lägga in bilder.
 
Jag har vikt tvätt och städat sovrummet.. plockat undan bära undan sådant som inte ska stå där inne, dammat, bäddat rent tagit ner all tvätt till tvättstugan. Den som inte är gjort nu är damsugning och fönstret är inte tvättat ska ta och göra det sen men kände att jag behövde en paus. Sambon ska få bära in vaggan i dag oxå har jag bestämmt så jag kan bädda den :) 
 
Nu ringde en kär vän och hon kommer hit och äter lunch.. Trevligt sen kommer sambons bror och hans tjej hit och grillar i kväll trevligt.. få man man lite av allt både fixa hemma och trevligheter perfekt blandning :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0