Sep. 08, 2013

Här är dom senaste inköpen till bebis..

Två pyjamaser då jag bara hade två.. Och så super fina mjukis byxor med sömmar så det ser ut som Jens köpte två på en gång st 56 och 62 då jag vart så kär i dem :)

Pyjamasen kommer från hm och byxorna köpte jag av ett företag på tradera..

Tvättade upp det i dag så nu ligger dem i torktumlaren så få jag vika in dem i garderoben i morgon :)

Sängen hamnade aldrig i sovrummet i dag då sambon fick migrän nu på kvällen så han sov på soffan en stund innan han gick upp och la sig men vi hinner fixa det en annan dag :)
Blev ingen mer städning i dag heller hade gäster större delen av dagen :) men jag klagar inte det är bara trevligt..
Ska försöka sova. var helt död när jag satt i soffan men så fort jag la mig i sängen så blev jag pigg konstigt det där!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0