Onsdag

Händer inte så mycket här just nu vi fortsätter att bekanta oss med lille man.. Farmor och farfar kom från Finland igår så dom hälsade på en stund på kvällen dock så sov jag mig igen hela besöket.. Somnade på soffan var så sjukt trött! Och då får vi ändå sova väldigt bra på nätterna.. Men kroppen behöver väl energi till att återställa sig och läka och så min förkylning som inte har släppt riktigt ännu heller.. Och så vansinnigt dålig aptit på det.. Äter väldigt dåligt är liksom inte hungrig.. Men det blir väl bättre det oxå..

Just nu sover Lill killen i sin babysitter efter sin frukost för ca 1 timme sedan.. Och ja har fått duscha sätta på mig kläder och dragit på lite smink så ser man kanske lite mänsklig ut..

Ska kanske försöka skriva en mat lista så vi kan åka och handla... Låter väl inte som en helt dum idé försöka komma in i vardagen igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0