MVC

Har varit hos mvc nu på morgonen och allt såg bra ut.. Ingenting avikande..
Kollade blod tryck och vikt och så kollade hon hur bebis låg och han ligger forfarande med huvudet ner och har nu fixerat sig :) Hon trodde även att bebis är lite större än medel då han fyller ut hela livmodern hon skulle gissa på omking 4kg får se om hon har rätt när han bestämmer sig för att titta ut. Jag Gissar ju själv på att han kommer väga omkring 4kg så.. Hon trodde även att förlossningen kunde dröja ett tag nu när jag har gått och blivit förkyld då kroppen  väntar på att man ska bli frisk igen innan det sätter igång.. 
 
Så tror min mammas gissning om att bebis kommer innan BF inte kommer stämma.. 
Hennes granne trodde bebis skulle ha kommit igår kl 10 och det stämde ju inte.. 
Min svägerska tror att den kommer innan veckan är slut alltså senast söndag. 
En annan gissning är att jag kommer gå 1 vecka över tiden alltså den 12.
Jag gissa på att han inte kommer förens 2 veckor över tiden.. och sambon gissar väl på samma eller han hoppas väl på det så han hinner komma längre med köket.
Spännande att se när den lilla bestämmer sig för att titta ut..
 
Förkyld är jag i alla fall fortfarande med den känns hanterbart med mycket c-vitamin, halstabletter och honugs vatten.. Lite glass har slunkigt ner oxå.. Ska väl lägga mig och vila en stund sov inge vidare i natt längsta jag sov i sträck var 2 timmar annars vackade jag 1 gång i timmen.. Blir ju inte piggare av att vara sjuk heller.. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0