mugghållare till vagnen

Har ju lyckas samla ihop en de poäng hos libero nu under sep då man man fått 400 poäng för varje paket blöjor man registrerat.. Så nu tog jag och beställde en mugghåller till vagnen, perfekt då man är ute och promenerar för att ha dricka i och så kan man ju ha telefonen nära till hands i den lilla väska på.. Hoppas bara att den passar bra på min vagn men det visar ju sig och om inte så var den ju ändå gratis så har ju inte slängt ut pengar i onödan :) 
 
Så innom tre veckor ska den komma men hoppas att den kommer lite tidigare.. 
 
 
Nu har lillfisen fått ny blöja, pyjamas och mat och sambon har gått upp och nattat honom så hoppas han sover gott nu när jag kommer upp :) Så får vi se när han vaknar och vill ha mat igen.. hoppas på att den inte blir fören vid fem men kan ju lika gärna bli vid tre oxå vi får se helt enkelt.. 
 
Nej om jag skulle gå och göra min familj sällskap i sovrummet..
 
Godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0