Mitt lilla matvrak

Går dagen rullade på i rasande takt.. Förmiddagen spenderades med att mata kevin i olika omgångar han är ett riktigt matvrak min lilla kille.. Sedan somnade vi tillsammans på soffan vid tolv och vaknade kvart i två då var det mat dags och så blöjbyte i två omgångar då jag först bytte blöja och så 15 min senare så hade han bajsat så då var det dags igen :) 
 
Sen så åkte vi upp till min mamma för en promenad blev 3.8 km på ca 1,23 min så vi gick absolut inte fort men ut och gick kom vi alla fall.. Sen så var det mat dags för kevin igen och så blöjbyte då han passade på att kissa på mormor :) efter detta så låg han i hennes famn och bajsade och spydde lite så då var det bara att byta på honom igen.. han passade även på att bajsa lite på skötbädden hehe.. nytt rekord igår i alla fall att bajsa två gånger på en dag.. brukar ju gå två eller tre dagar mellan tillfällerna annars.. 
 
Idag är planen att vi ska ut och promenera igen Vid ett tiden när mormor kommer hem blir väl samma runda som igår.. fint väder men kallt så man får klä på sig.. I natt när jag var uppe och fixade mat vid tre så var det nollgradit ute!! och i morse var det frost så nu är hösten här på riktigt.. igår hade jag filt på mig inne var så sjukt frusen något jag inte har varit på flera månader har ju svettats som en lite gris hela grav.. 
 
Nu verkar lillen vara på väg att bli hungrig igen och då var det bara två timmar sedan han åt senast.. Han har varit vaken sedan dess så han ska väl få lite mat och sen lär han somna..  på dagara vill han oftast äta varannan timme om vi inte åker bil eller går med vagnen då dröjer det oftast längre men på nätterna så kan det gå hela fem timmar mellan målen.. igår åt han vid tio och sov till tre då han ville ha mat igen sen sov han till kvart i sju och åt igen sen så var han vaken i ca 45 min  innan han somnade om och sov till tio :) Så får vara tacksam för det:) 
Men han äter omkring 150 ml ersättning per gång så han äter massor!! 
 
Ska bli spännande att se var han väger på nästa bvc besök om en vecka han borde väl gå upp massa med tanke på mägnden han äter.. 
 
Ne om jag skulle ta och fixa mat till lillfisen.. 
 
Hoppas ni får en härlig höst dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0