Måla hela världen

Blev ingen städning av sovrummet i dag i alla fall.. Sambon skruvade ner spaljen till trappan så att han kunde lägga golvspån där.. Så jag har helt enkelt målat den nu när den var ner monterad.. Oj vad lätt den är att måla då!!
Det jobbiga är att jag bara kan måla enda sidan i taget sen vänta på att det ska torka och så vända på plankorna och måla andra sidan för att sedan vänta ännu en gång innan man kan vända på dem igen.. Så det tar ju lite tid..

Har under tiden plockat iordning i skafferiet och så har jag varit i väg och köpt en ny roller och så har jag hunnit diska oxå.. Nu väntar jag ännu en gång på att det ska torka!

Men hinner ju få lite fixat här inne under tiden i alla fall har hittills tagit och städat i skafferiet och diskat.. Var iväg till färg affären och köpte en ny roller oxå..

Nu tänkte jag ta och läsa ett par sidor innan det ska målas en omgång igen.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0