Lördag

Godmorgon.. Ligger i sängen fortfarande hela familjen.. Har haft en väldigt bra natt kom hem vid tolv igår och då fick lille man mat och sen så somnade han i egen vagga :) sen så vaknade han kl 3 och kl 6 och så vaknade han till vid nio men somnade om när vi la honom i våran säng men han vaknar nog strax igen och vill äta.. Han var vaken mellan 6 och 7 typ oxå men låg i egen vagga och tittade sig om kring hur nöjd som helst.. Man är verkligen Tacksam för varje bra natt!  

Idag så står det inte så myxket på schemat tror jag men något ska vi väl kunna hitta på.. Jag skulle behöva skura ur badkaret så ska väl försöka få det gjort.. Planera mat för veckan skulle inte heller skada och så handla är nog enklare att göra det när sambon är hemma så kan han ta lillskrutten så kan jag handla lättare.. 

Fick avbryta skrivandet och gå upp och mata lilleman sen så har jag pumpat och ätit frukost sj och myst.. Lillen har nu varit vaken sen strax efter tio :) mycket vaken tid i dag minsan.. Men nu börjar han se väldigt trött ut så kanske skulle passa på att mata honom nu innan han somnar han åt ju för ca 2,5 timmar sedan så det börjar bli dags.. :) 

Sen så ska vi åka iväg och handla sambon tar med lilla man in på Bauhaus och jag går in på ica och handlar mat.. 


Här har vi en bild på en vaken Kevin :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0