lite allt möjligt

Så var det söndag och lillen är nu tolv dagar gammal.. Och på onsdag ska sambon börja jobba igen men det kommer att gå kanon men kommer sakna att ha honom hemma är väligt mysigt när hela familjen är samlad.. Men samtidigt skönt att komma in i en slags vardag igen men matlagning och städning hehe.. Konstigt att man kan sakna sådant..
 
Idag så ska vi iväg till några vänner och äta middag och jag tänkte försöka städa lite skulle behöva plocka undan i kök och vardagsrum och så skulle det behöva dammas av lite.. 
 
Och så skulle jag behöva lägga över bilder från kameran till datorn.. Ska innom en snar framtid försöka få ordning på min fotovägg som jag vill ha i vardagsrummet, Sambon och jag var och kollade på en skrivare i veckan som vi antagligen ska köpa så man kan skriva ut foton hemma slippa betala massa dyra pengar för framkallning.. Jag har ändå länge tänkt att jag ska köpa en skrivare nu väljer vi en lite dyrare bara :) blir en med trådlöst wifi så man kan skriva ut från både dator, telefoner och surfplattan.. :) och så slipper man massa sladdar och så.. 
 
Får se om man kanske kan ta en tur till ikea i morgon och kolla på lite ramar och så vi har ju ett tillgodo kort som måste användas upp innan mitten på november.. Kan ju passa på nu när sambon är ledig så kan man slippa gå där när det är massa folk ;) 
 
Nej nu börjar kevin visa att han vill ha mat så ska göra iorning en flaska åt honom ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0