ingen bebis ännu

så har ännu en dag passerat utan någon bebis.. 
Hade en trevlig dag med C snackade lite skit, åt lunch och besökte lekia och hm.. Köpte mig en leksak till lillen eller var det till mig själv hehe hur roligt kan man tycka bebis leksaker är egentligen? det var i alla fall en mobil med några dinglande djur och så drar man i den ena så ger den ifrån sig olika bodgårds ljud :) 
Fick en mobil till vagnen av C oxå med mumintrollen på  :) Hon tyckte den passade oss hehe.
 
och så köpte jag mig ett par ny mjukisbyxor från hm då mitt ena par har börjat gå sönder.. lever i mjukis byxor förnärvarande det enda som är bekvämt liksom..
 
kom hem vid fyra tiden och var hellt slut trött och sjuksoms kännsla och en mage som spände så hade en eftrermiddag då jag var så trött på att vara gravid!! men så åt vi lite middag innan jag sov en stund på soffan och när jag vaknade så mådde jag bättre och nu känns det ganska okej igen.. 
sitter och kollar på film på tv tillsammans med cola och choklad två saker som jag bara varit tvungen att ha senaste dagarna.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0