humör svägningar

Urs vad mitt humör har pendlat dom sista dagarna.. Kan bli super vresig och sur hgelt plötsligt.. specielt min sambo som får ta dem smällarna.. Har väl med att jag är trött på att vara gravid saknar att ha kontroll över min egen kropp! Och så förkylningen och öron inflamationen allt det tillsammans gör ju så att man bara är almänt trött på allt just nu.. Nu börjar snoret i alla fall börja ge med sig och har inte lock i båda öronen lägre :) Så nu ska man kanske börja blir sig själv igen.. 
 
Ska strax ge mig iväg till R och äta lunch och snacka lite skit.. i övrigt är dagen ganska oplanerad men jag syselsätter mig alltid.. 
 
Nej nu ska jag göra mig klar.. ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0