Gaser!

Urs sista gången jag använder bifidus ersättningen.. Min lilla kille har fått såna gaser av den.. Han får verkligen ta i för att få ut några gaser! Har läst att det kan bli så av den ersättningen så tänker sluta med den och köra på den vanliga! Han har i alla fall inte ont i magen då även om han är lite hård.. Men hellre lite hård och nöjd är gasig och missnöjd..  Har inte märkt av att det har blivit lösare heller så.. 

Hade tänkt ta en promenad med har inte blivit så då vädret har växlat hela tiden ingen kul att gå ut om det börjat regna mitt upp i allt! Men i morgon ska jag ut och gå en runda!! 

Nu sitter vi i bilen och ska kolla på ved.. Och Kevin sover gott i stolen brevid mig så det är ju bra det han kom inte till ro här på förmiddagen så han har inte sovit så mycket.. 

Hoppas ni har en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0