BF

och ingen bebis på G här ännu.. men det var ju ganska väntat.. Har ju räknat med att få gå över tiden.
Förkylningen är betydligt bättre nu nu snorar jag bara och det lär jag fortsätta med ett par dagar det brukar ju ta ett tag innan man slutar med det. Känner mig som en ny människa efter att ha fått sova i natt har bara vaknat 3 gånger isället för varje timme som nu när jag var förkyld.. Vilka undervärk lite sömn kan göra!! 
 
Ska strax åka iväg till min mamma och hjälpa henne smeta in lite hårfärg i håret, ska bara låta diskmaskinen gå klart innan.. Ska försöka ta tag i att plocka undan lite här hemma oxå han inte med det igår då jag var iväg och köpte kräftor och sen så bakade jag bullar sen så hade vi lite fika besök.. men lika bra att jag inte han damma då sambon rev bort dörren mellan vardagsrummet och det nya köket igår så det dammade lite.. Misstänker att han ska fortsätta med det i dag oxå.. 
 
Ikväll ska vi iväg på kräft skiva hos några vänner ska blir trevligt.. skönt att ha något att göra så man inte bara går hemma och väntar på att det ska starta.. Blir en lugn kväll är ändå trött så jag inte orkar hålla igång hur mycket som helst.. 
 
nu ska jag ta och åka ha de bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0