Besök och amning

Blev en tur till sambons bror nu under kvällen kom precis hem har bara bytit blöja och matat Lill killen.. Han passade på att kissa på skötbordet vilket händer väldigt ofta han trivs tydligen att kissa naken :) men men vad ska man göra det är bara att torka av honom och allt annat där det hamnat kiss och sedan på med ny blöja vet att kisseriet fungerar i alla fall som om inte flera fulla blöjor varje dag var tillräckligt :)

Nu ligger i alla fall hela familjen på soffan och tittar på tv och jag har precis pumpat ut mjölk.. Har en heldel mjölk i frysen fryser in det i iskuber som jag sedan förvarar i frysen.. Och så har jag en heldel i kylen som jag pumpat ut i dag som ska frysas i morgon när is formen är ledig igen.. :) så nu tinar man bara en kub eller så och blandar i den färdiga ersättningen så får han i sig bröstmjölken oxå.. Känns så skönt att det har löst sig med maten nu.. Väldigt jobbigt när det inte funkar och man blir stressad och då fungerar inte över huvudtaget och blir bara stressade för både mamma och barn..

Nej nu ska jag mysa med min fina familj..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0