1 dag till BF

Tänk att det redan är torsdag den 5 sep vilket borde vara BF datum om man räknar från befrukting vi vet ju exakt vilken dag som ägget blev befruktat i och med IVF... Min läkare satte dock BF till den 6.. alltså i morgon. 
Ännu är ingen bebis på G i alla fall var till och med länge sedan jag hade förvärkar. Hoppas jag slipper fler förvärkar och att jag nästa gång känner av sådan så är det förlossning på G istället.. 
Men just nu är jag ganska lugn vist är jag trött på att vara gravid mina fötter slog nytt rekod igår kväll i svullnad att ett par tår kan se ut sådär är helt obegripligt.. desutom har jag så sjuk mycket gaser just nu magen låter och bublar men det kommer typ inte ut något gissar på att det är vitamin brus som gör det.. Men i övrigt så är jag ganska till freds med till varon just nu.. 
 
Förkylningen är på bättringsvägen, snorar som fan men halsen känns mycket bättre hostar fortfarande slem men nu river det inte längre tack och lov.. Har lite huvud värk men det beror väl på snoret skulle jag tro. så nu när jag mår bättre så tänkte jag få lite gjort här hemma.. Behöver gå ett varv med damtrasan och så skulle jag behöva mata snabeldraken.. Blir ju lite extra dammig här hemma i och med renoveringe även om vi är noga med att stänga dörre till det rummet och min sambo damsuger varje gång han gjort något.. 
 
Nej om man skulle sluta sitta här och lata sig och istället få i mig min alvedon brus och sätta igång..
 
Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0