trött

Idag har pappan i hushållet jobbat över så jag och kevin var ensama enda till kl 20 men inga problem där.. 
Kevin var vaken i flera timmar nu på eftermiddagen sov bara korta stunder på 10 min så efter flaskan vid fem så dröjde det ca 30 min innan han somnade och sov gott fram till halv nio-nio då vi badade honom och nu har han precis fått en flaska till och ligger nu i sängen.. Jag ska snart göra min familj sällskap tänkte jag är väldigt trött så jag varit vaken sedan kl 05,30 då jag gav kevin mat och sen inte kunde somna om! Kevin sov gott men jag kunde bara inte somna utan tankarna vadrade ivägg fram tills att kevin ville ha mat igen och då bestämde jag mig för att gå upp och kanske få något gjort!
Tog och beställde inbjudnings kort till dopet som kommer vara den 14 dec så i slutet av denna veckan eller början av nästa vecka så borde dem komma.. Så är bara att ta reda på alla adresser och köpa frimärken så man kan få i väg dem ganska så direkt.. Bokade öven församligshemmet så vi kan ha dop fikat där så slipper vi trängas ihop här hemma :) 
Har öven vikt massa tvött hade tre fulla tvätt korgar med ren men ovikt tvätt! Har även kört två maskiner till som nu ligger i torktumlaren så det ska jag försöka vika i morgon hade jag tänkt.. 
 
Nu är i alla fall all cola och alla godsaker slut här hemma så i morgon ska väl det bli bättre med maten hoppas jag :) ska i alla fal satsa på det! Hoppas även att jag ska kunna gå på ett kortare spinnig pass i morgon men det passet går kl 17 så det beror väl på när sambon slutar annars kanske svägeskan tar kevin en stund tar ju bara 1 timme om man går på ett 30min pass :) Jaja få se i morgon hur det blir med den saken annars får jag väl ge mig ut på en promenad en stund eller kanske damma av våran cross trainer här hemma :) Det kanske jag skulle satsa på köra ett 30min pass på crosstrainer om jag orkar så länge hehe efter ett par min så är man ju helt slut! 
 
Nee nu ska jag ta och göra mig iodning för natten.. 
Godnatt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0