Träning

Så jäkla skönt det var att träna :) 
Gymmet verkar riktigt bra! Fina lokaler mycket uppvärmnings möjligheter och mycket olika styrketränings maskiner och fria vikter :) 

Dom har även en hel del olika klasser att gå på!
Och så ingår solning i priset oxå och när man teknar ett helårs kort så får man en väska och vatten flaska och 1 pt timme inte illa!! 

Så jag tänkande ett helårs kort så i morgon bitti blir det spinning! 

Nu är jag i alla fall hemma ocj har precis ätit lite! Sonen ligger i sin babysitter och tittar sig omkring ska väl strax göra lite mat åt honom och så väntar vi på att sambon ska komma hem så jag kan duscha oxå fixa till mig lite innan det blir 25 års firande ikväll :) 

Jaha så fick Kevin hicka hehe inget ovanligt han har det varje dag det hade han i magen oxå flera gånger per dag! Tur att han inte verkar allt för störd av det då det inte hjälper att ge honom mat! 

Nej nu ska jag sluta sitta här! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0