Prov träning och annat

Han inte blogga alls igår..  Vaknade sent och sen var det bara att göra oss i ordning för att åka och träffa en annan mammaledig för en promenad.. Min mamma var förbi med kevins filt som hon har stickat oxå! Den blev hur fin som helst! Ska ta en bild och visa senare..
 
Mamman som jag träffade var trevlig och det blev en promenad på 5 km! Hennes dotter var 8 veckor gammal alltså 4 veckor äldre än min plutt men var mindre än kevin dom vägde väl ungefär samma men hon var kortare.. Det är inte helt omöjligt att kevin väger mer änne henne det får vi veta på torsdag..
 
Efter promenaden så åkte jag för att träffa C plockade upp henne vid hennes jobb sen så åt vi på donken och så kollade vi på en barnbutik och köpe ersättning.. Sen bar det av hem till henne för att fika och prata om hennes blivade bebis hon ville veta vad jag använt mest och inte klarat mig utan så här långt! Och så självklart blöjbyten på lillen då han fick ren blöja när vi kom dit och sedan bestämde sig för att bajsa direkt efter det :) Slår aldrig fel det där.. 
 
Sedan var det bara att åka hem och laga lite middag och lämna över kevin till sin pappa så jag kunde åka och träna med syrran och en kompis! Underbart att träna igen! provade på ett obemanat gym och sen är tanken att vi ska pröva på ett annat gym under veckan! ska köpa gym kort innan denna veckan är slut är tanken så ska jag komma igång på allvar i nästa vecka! 
Tränade ca 1,5 timme promenerade från kompisen till gymmet och sedan tillbaka så då blev det 2km promenad till.. Alltså så blev det 7km promenad igår! 
 
Idag har jag tänkt städa och så skriva en matlista och åka och handla lite.. Ska väl försöka stapla lite ved oxå hoppas kevin vill sova i vagnen ute en stund sen.. Just nu är han vaken och har varit det sedan kl 10 kommer väl vara vaken en stund till.. Ska fixa lite och sedan mata honom så somnar han nog gott när vi åker bil :)
 
Ska försöka skriva något mer inlägg här inne oxå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0