planer och renovering

Söndag igen då.. Vi gick upp här vid åtta snåret då ville lille man ha mat sedan så har han nöjt legat i babysittern och i min famn :)  Vi ska börja göra oss klara för att åka iväg ska på underbara barn mässan tillsammans med min mamma..  Ska ta och förbereda med vamt vatten i temosen även om det säkert kommer finnas möjlighet till uppvärmning på mässan men så slipper man köa för att värma vatten. lill fisen blir så otålig när han får vänta på maten :) Allt ska ju serveras direkt! Helst för 10 min sedan.. 
 
Sambon som hade tänkt hålla på med köket fick åka och jobba han har ju jouren denna helgen! Förhoppnings vis är han klar snart så han hinner få något gjort han känner att han inte hinner med! Han önskar att han hade fått mer gjort i helgen.. Igår var vi i alla fall iväg och kollade på färg och tapet :) Har hittat en fin tapet som vi bådar gillar dock är vi inte överens om färg på väggen med fönster jag vill ha vitt där och så någon snygg tapet på den korta väggen där köksbordet kómmer stå.. Och han tror inte vitt kommer passa där då han inte tycker det passa så bra nu när det är grundat men man få ju inte glömma att vi inte har varken golv eller köket på plats ännu..
 
Nej nu ska jag ta och göra mig iordning få på lite smink och så.. dessutom ser det ut som lille man vill ha mat igen :) matvarket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0