lördag

Denna dagen har verkligen rusat förbi! Känns som om det nyss var morgon och nu är det redan kväll/natt! Min killar har redan gått och lagt sig och jag ska alldelse strax ta och  göra dem sällskap! 
 
Har i alla fall skrivit in alla recept som jag har haft liggade på olika papper in i en recept bok så nu ligger alla samlade på ett ställe! Mycket lättare att hitta det receptet man behöver nu! Sedan så plockade jag lite i köket innan det vart den tur till bauhaus och affären! sedan så har vi bara myst i soffan hela kvällen!
Har med andra ord inte fått sådär super mycket gjort hemma i dag men det gör inte så mycket! 
Nee om man skulle ta och göra sig iordning för sängen! 
 
Hoppas ni har haft en fin lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0