Godmorgon

Lillfisen sover fortfarande så jag passar på att slänga in ett inlägg.. Uppe tidig i dag då sotarn ska komma någon gång mellan 7 och 12 sambon hade tagit fel på dagen och trodde det var igår som han skulle komma han mindes oxå att det skulle vara någon gång mellan 7 och 4 så jag höll mig snällt hemma hela dagen och väntade men inye kom det någon inte så konstigt kanske..  

Så nu är det bara och vänta och se när han tycker upp hoppas på tidigt för jag ska träffa R kl 10 typ.. Kan krocka lite det där jaja det löser sig på något sätt :) 

Nu är det någon som är påväg att vakna här matdags för honom han åt senast vid 3 så han har sovit länge :) var bara uppe och matade honom en gång i natt han fick mat vid 12 när vi gick och la oss och sen så ville han ha vid 3 och nu han jag gå upp innan honom :) kan inte klaga.. 

Nej nu ska vi börja våran dag här ha det så bra. 


Skön sovställning? Jag har lyft upp honom under natten men han hamnar upprepade gånger i fotänden  av sängen gärna med rumpan emot och benen i luften som om han skulle sitta liggandes :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0