Fredag

Igår kväll var trevligt men det finns helt klart en anledning till att man inte bjuder över familjen oftare hehe :) 
I alla fall så vart smörgåstårtan riktigt lyckad! inte illa att lyckas få ihop den och få den snygg oxå med en bebis hemma :) 
 
Sedan när familjen åkt hem så kollade denna lilla familjen på film.. Små citroner gula riktigt bra om man bortser från att dom inte har följt boken för femöre.. Men en bra och lite små rolig film i övrigt.. 
 
Idag så ska jag åka och träna kl 13,00 medans mormor är med sitt barnbarn toppen att ha sin mamma så nära hehe :) Och så i kväll så ska jag åka och gratta C mendan kevin får stanna hemma med sin pappa. Ska blir skönt att få lite egen tid känner jag vilken dålig mamma jag är va ;) 
Ska blir extra skönt efter denna morgon då sonen har haft gaser så han han ätit krystat och spyt för att sedan börja om igen men att äta krysta och spy! 
Har även fått ligga lite på magen för att träna nacken och han håller upp huvudet riktigt bra i typ 15 sek och även en del av bröstet följer med upp! Min duktiga kille! 
Ja och så vaknade han igen efter att ha sovit 10-15 min så här håller han på hela dagen typ är vaken och sen sover 10 min typ och är vaken igen så framåt 1-2 tiden så är han övertrött! tur att mormor ska ut och gå med honom så sover han gott... hehe okej nu somnade han om igen! 
 
Nej om jag skulle ta och kolla så allt finns i skötväskan tills mormor ska ha den.. Kanske ska starta diskmaskin oxå hehe jag har plockat ur den och sedan fyllt den igen men startade den inte det är något jag är expert på så sen när man lagar middag och får mer disk så måste man först köra maskinen och sedan ladda om den och köra igen..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0