Finlands visit!

Var ett tag sedan jag skrev här hehe.. Min i torsdags kväll tog vi båten över till finland och kom hem igen i söndags kväll sen har vi hållt oss sysselsatta sedan dess.. 
 
Tänkte jag skulle ta och skriva några snabba rader om hur resan gick och så..
Var lite orolig för hur det skulle gå att åka iväg med kevin men det gick hur bra som helst han var så snäll och sov gott både på båten och hämma hos svärföräldrana! Vi stannade först hos svärisarna på fredagen och sov över där sedan på lördagen satte vi oss i bilen för att gå på brorsonens dop. ca 2 timmars bil resa var det och kevin klarade det galant! han sov hela vägen.. Sedan var det dop och samtidigt träffade jag min bror och kusin för första gången kände mig lite som årets turist attraktion ett tag men annars så gick det bra.. Vi stannade dock inte speciellt länge då vi skulle åka tillbaka till svärisarna igen så in i bilen igen efter tag började dock kevin skricka efter mat så jag fick snäll hoppa in i baksätet och ge honom flaskan men det fungerade det oxå sedan somnade han om igen och sov resten av vägen!
Så måste säga att min son ha skött sig exempasikt! 
 
Nej nu måste jag göra i ordning min son så vi kan åka i dag står BVC och ikea med C på schemat! 
Kanske skriver mer senare och visar lite bilder från dopet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0