BVC

I för middags var vi på bvc för att väga och mäta kevin.. Och han växer så det knakar!
 
Han är i dag 3 veckor och 2 dagar och väger 4700g och är 56,5 cm lång. Huvudomfånget låg på 38,3cm!  Så en stor kille med andra ord men han följer sin kurva.. Ska tillbaka om en vecka igen och då är han hela 1 månad gammal! 
Nästa vecka kommer han säkert vara uppe på 5kg skulle jag gissa men det visar sig..
 
Nu sitter vi hemma igen eller kevin sover i sin babysitter och jag har fått äta lunch och kollat på greys :) 
Ska nog passa på att städa toan nu medans han sover.. Behöver torkas av och blöjhinken behöver tömmas då den börjar bli full. Ska nog starta en maskin med tvätt oxå perfekt att tvätta på dagen så kan jag köra torktumlaren i kväll så blir det varmt och gott i badrummet när kevin ska bada.. 
Vet ej om jag ska ge mig ut på en promenad i dag eller om jag ska hoppa det. Har redan gått 3 ggr vilket var målet och ska väl gå i morgon med mamma så kanske ska ta en vilo dag i dag.. Försöka få lite gjort hemma oxå.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0