Ännu en dag

Ännu en dag börjar lida mot sitt slut.. 
Har hunnit med en del i dag i alla fall.. Började dagen med mys i soffan med lillen och sedan så en promenad i dag gick  vi samma stärka som tidigare på 58 min bra tid :) 

Efter det åkte jag mamma och Kevin och handlade så nu har vi mat hemma till resten av veckan.. 
Sedan hem lägga Kevin i vagnen där han sov gott medans jag fortsatte ta hand om veden som jag började med igår.. Sambon var iväg och köpte.8 kubik ved i måndags så det måste staplas in.. Har fått in lite mindre än hälften på två dagar :) igår eftermiddag höll jag på i två timmar medan Kevin sov inne medans pappa höll på med köket :) 
Höll på ca 1 timme i dag innan Kevin vaknade så då var det dags för blöjbyte och matning.. 

Sedan satte jag honom i babysittern medans jag diskade och lagade middag..
Samtidigt kom sambon hem och så var min morbror förbi med lite golv till oss.. 

Efter middagen så tog sambon hand om sin son medans jag vek in tvätt och duschade.. Så bytte vi så sambon fick duscha.. Sedan så har vi myst i soffan framför arga snikaren.. 

Nu börjar det bli dags för att göra iordning lilleman för sängen och så ska vi oxå lägga oss.. Brukar försöka komma i säng vid tio tillsammans med sambon på vardagar så man inte håller honom vaken eller väker honom i onödan.. 

Nej nu ska jag ta hand om disken eftermiddagen.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0