jag lever

länge sedan jag skrev nu men har helt enkelt lagt min tid på annat.. Tiden går ju så sjukt fort och jag hinner inte med nu är snart nov slut och i morgon eller om 50 min så fyller jag 25!
 
Annars så rullar livet vidare som vanligt är hemma och är mamma ledig och försöker komma iväg till gymmet ett par gånger i veckan!  Maten går det dock inge vidare med så vågen visar ingen skillnad och jag försöker att inte stressa med det och nu är det ju jul och allt vilket betyder att det är helt omöjligt att hålla någon diet..Men försöka kan man ju göra i alla fall.. Alla små steg är ju bra!
 
Min familj ligger och sover och jag ska strax göra dem sällskap men tänkte bara skriva här och berätta att jag lever om jag hinner så slänger jag in ett bloggilägg i morgon. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0