Godmorgon

Urs vilken natt jag har haft har sovit så dåligt! Gick och la mig vid halv elva men hade svårt att somna sen så vaknade Kevin kl 1 redan och ville ha mat sedan somnade han om men jag kunde inte var så varmt sambon har ju dragit på värmen på typ fullt!  Men efter en stund somnade jag i alla fall och fick sova ända till kl 5 innan det var dags för varmt igen och så somnade vi båda om och sov till åtta då jag vaknade innan Kevin.. Så känner mig ganska utvilad i dag men hade kunnat varit bättre :) 

Idag så ska vi träffa N för lunch ska åka on ca 30 min ska bara sminka mig lite först har i alla fall fått duschat av mig här på morgonen. Kevin sitter i babysittern och jollrar just nu :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0