1 nov

Redans 1 nov! Vart tog oktober vägen?? Jag har inte hunnit med alls jag är fortfarande kvar i sep hehe.. Om en vecka blir min lilla skrutt 2!! Månader.. 
Tiden går verkligen sjukt fort och november kommer väl rusa förbi flera fördelsdagar bland annat min egen sen så är det farsdag oxå och så.. 

Vi börjar nov med trevligheter i dag är det middag hos sambons bror och i morgon 50 års fest för min morbror.. Söndag är det tänkt att jag ska träna på förmiddagen och sedan ev träffa R med familj..
Nästa vecka så är det återbesök hos barnmorskan för min del och så är det två månaders läkarkontroll för Kevin och så föräldrar grupp oxå.. Ska även försöka träffa c någon dag myker som händer :) 

Nej nu ska jag lämna Kevin hos mormor och åka och träna lite :) 


På väg till gymmet.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0