Vattengympa och skötväska

Igår var det vattengympa igen. Gud vad skönt det är! Får röra lite på sig och känna att man flåsar och får mjölksyra i ben och armar utan att man får ont! Saknar verkligen träningen så får hålla igång med det som funkar som vattengympa och gravid yoga! Så ni som är gravida och inte har testa gör det!!

Annars gjord jag inte så mycket igår tog det lugn på kvällen.. Fick min skötväska igår oxå så satte mig och kollade igenom den. Känns verkligen helt rätt för mig :) det enda jag ska kolla på är någon form av insatts till skötväskan så man får bättre ordning på sakerna än om man bara lägger allt i ett enda stort fack..

Hoppas ni får en bra bra torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0