Vårstädning

Idag har jag fortsatt att städa köket.. Idag stod övriga köksskåp och lådor på tur så har roat mig med att plocka ur allt för att sedan torka och ställa in allt igen dock i bättre ordning än det var tidigare.. Sedan har jag kört en diskmaskin tömt och laddat den igen samt diskat det som inte fick plats för hand.. 
Känner mig klar för i kväll i morgon tänkte jag ta spis och ugn samt rengöra diskmaskin och torka av alla öppna hyller och skåp luckor på utsidan.. 
 
Sedan är det i princip klart tvätta fönster hoppar jag känner mig inte så smidig ;)
 
 
Planerat mat till en vecka framåt och skrivit inköpslista har jag gjort oxå.. 
 
Veckan matlista ser ut så här..
 
torsdag: falukorv med macaroner
Fredag: Bortbjudna till S och S
Lördag: Nachotallrik
Söndag: Ugnstekt kyckling med dragon
Måndag: Hamburgare med pommes
Tisdag: Köttbullar med potatis och brunsås
Onsdag: pannerad fisk med pommes och remuladsås
 
En ganska enkel mat vecka men känner inte att jag orkar stå och laga några komplicerade maträtter..
 
Under denna tiden har sambon och hans bror hållt på i det blivande köket låter som en halv byggarbetsplats hammar slag varvat med sågande och så lite radio på det.. Men det betyder ju att det händer något ska ta bilder i kväll eller i morgon efter jobbet och lägga in..
 
Nej om man skulle avrunda nu och hoppa in i en dusch och sen glo lite på dumburken innan läggdags :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0