V 24

I dag så har man redan gått in i v 24 Tiden bara rusar förbi.. Hinner inte en förstå att jag har gått in i en ny veckan fören der är fredag igen och ännu en ny vecka! 
 
Magen växer hela tiden men roligt nog så syns det inte framifrån eller bakifrån att jag är gravid om man inte räknar med min enorma röv! Tycker det är otroligt jobbigt att jag tappat så mycker muskel massa ser ju så fruktansvärt fet ut!! Börja längta efter att få köra skiten ur mig sj på gymmet igen men än så länge får jag snällt vänta och bara gilla läget. Får nöja mig med vatten gympan och kanske en tur till gymmet för att cykla lite och lättare styrke träning.. Det är i princip det jag klarar av med min foglossning.. 
 
Bebisen börkar nu runt inne i magen varje dag men slutar sparka så fort man lägger handen mot magen så Jens har inte fått känna någon spark ännu men det kommer nog snart hoppas jag.. 
 
Är fortfarande väldigt trött och har börjat inse att jag antagligen kommer fortstätta vara det resten av graviditeten..
Har även fortsätta problem med magen så egentligt rullar allt på. på samma sätt som hittils.. 
 
Huvudsaken är att älskade lilla bebis mår bra där inne :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0